karekter aku ker nie!!!???


ntah betul ker x pun aku x taw..hahaha..

UJIAN PERSONALITI
7-Tanpa bimbang,Kelakar Riang.
Anda suka hidup bebas dan spontan.Anda cuba menikmati hidup anda sepenuhnya mengikut motto 'hidup hanya sekali'.Anda bersifat ingin tahu dan terbuka kepada segala benda yang baru.Anda memajukan diri di atas perubahan.Tiada yang lebih buruk dari rasa diikat.Anda mengalami persekitaran sebagai sesuatu yang versatil dan sering menakjubkan.

ARIES YANG PENUH DAYA TARIKAN
Ciri positif
Orang yang lahir pada tarikh antara 21 Mac hingga 20 April dikatakan bernaung di bawah zodiak Aries,yang berlambang biri-biri jantan.Dengan yang demikian,anda seorang yang berani,yakin,anisiatif mengutamakan tindakan,ada pertahanan diri,ada rasa merintis,ada dayac juang dan pencipta nasib.

Ciri negatif
Walaubagaimanapun,ada kalanya anda ini terlalu pemikir,ada kekerasan,kesombongan diri,gemar menimbulkan permusuhan,agresif,hasil kerja tak sempurna,ada kelemahan.

Kualiti astrologi
Anda termasuk dalam kategori kardinal,iaitu aktif.Dengan kualiti ini anda dianggap baik untuk memulakan setiap projek baru.Lambang-lambang yang termasuk dalam kategori kardinal selain anda ialah capricorn,cancer dan libra.

RAHSIA HURUF PADA NAMA
N=anda suka bekerja tapi selalu mahukan kerehatan.

APRIL
-individu yang amat sukar jatuh cinta dan amat memilih pasangan.
-selalu memendam perasaan terhadap pasangan yang dicintai.
-sukar dan malu dalam meluah isi hati.
-sentiasa ingin diberi perhatian.
-amat cemburu dalam perhubungan.
-kesetian teguh terhadap pasangan.
-emosi cepat terusik dan mudah terluka.
-sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
-romantik dan terlalu romantik.
-sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
-sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.
-hamba cinta.
-pasangan ideal lahir dalam bulan 4,7,11,12.
-kebanyakkan bangsa india lahir dalam bulan ini.

RUMAH NO5
wow,rumah jenis ini boleh diibaratkan seperti hotel.Sesiapa saja boleh keluar masuk dirumahmu. mereka yang tinggal dirumah ini selalunya orang yang suka berusaha dan berniaga.Mereka juga akan mendapat keuntungan yang besar dalam perniagaan.Biasanya mereka yang bernaung di bawah zodiak virgo dan gemini akan tertarik dengan nombor ini.Namun begitu penghuninya selalu mendapat penyakit kulit.Polisi insurans selalu mendapat perhatian khusus dari penghuni rumah ini.Mereka turut sering menerima panggilan telefon dan surat tersalah alamat.Rumah ini dikatakan mewah dengan kebendaan.

APRIL
sangat aktif dan dinamik.cepat bertindak membuat keputusan dan cepat menyesal.sangat menarik dan pandai manjakan diri.punya daya mental yang sangat kuat.suka diberi perhatian.sangat diplomatik.berkawan dan sangat pandai menyelesaikan masalah orang.sangat berani dan tiada perasaan takut.suka adventure,pengasih,penyayang,sopan santun dan pemurah.emosi cepat terusik.try control the emotion.kecenderungan bersifat dendam,agresif.kelam kabut membuat keputusan.kuat daya ingatan.gerak hati yang kuat.pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain.berpenyakit sekitar kepala dan dada.sangat cemburu dan terlalu cemburu.

APRIL
Suave and compromising.Funny and humorous.Stuborn.Very talkative.Calm and cool.Kind and symphatetic.Concerned and detailed.Loyal.Does work well with others.Very confident.Sensitive. Positive attitude.Thinking generous.Good memory.Clever and knowledgeable.Love to look information.Able to cheer everyone up or make them laugh.Able to motivate oneself and others. Understanding.Fun to be around.Outgoing.Hyper.Bubbly personality.Secrective boy/girl crazy. Love sport,music,leisure and travelling.Systematic.Hot but have brain.

APRIL 11th-20th Silver
You are imaginative and shy,but you like trying new things.You like to challenge yourself.You learn thing easily and like 'Hard to Get'.Your love life normally hard and confusing.

9.TARIKH LAHIR PADA 10,16 DAN 21
Suka bekerja keras dan memiliki nafsu yang tinggi dalam usaha mencapai cita-citanya.Dalam pergaualan sehari-hari dia merupakan yang mudah tersinggung.Namun begitu dia merupakan seorang yang jujur dan tabah dalam menghadapi persoalan.Soal cinta dia amat setia dan sebab itulah dia mudah disenangi.Tapi dia seorang yang terlalu cemburu.Kalau baik dia sangat baik dan kalau jahat dia merupakan orang yang paling jahat.

p/s:baca bleh,tapi percaya jangan sesekali..lau nak taw,mai tanyer ngan aku sendri coz hanya aku taw sape aku..hahaha..

contengan asal,
greaTroublemaker

1 comments:

NORHANIDA YAHYA said...

eh...
tolong tilik nasib aku jugak weh..
hahah