msi punyer citer...


walaupun aku jauh di terengganu,tapi sedikit sebanyak perihal member2 aku kat msi tue aku taw..td aku dpt msj dr nida yang dia ngah breakfast kat nashmir..giler la..x penah dibuat selama nie bangun awal2 pagi n p breakfast kat kedai mamat tue..selama nie lau bangun awal pun just lau da kls pagi.lau x alamatnyer membuta la sampai ker tengahari...hahaha...nie memang tabiat nida and aku selama nie..nida nie dari sem1 sampai la sem4 duk sebilik ngan aku..kadang2 lau aku tgk dia lum bgn lagi,aku leh sambung tdow balik..samer gak lau dia tgk aku tdow lagi,dia sambg tdow balik..hahahaha...lau dulu lau x silap aku sem2,kitaorg la bilik yang paling kuat tdow..org masuk bilik jer gelap coz langsir kitaorg tutup...nak tdow mana leh cerah2..hahahaha...time tue gak makan kitaorg hanya makan malam jer tuk ari minggu la...coz tdow dah sampai tengahari,pastu lunch mls nk turun mkn.so,tunggu petang la kitaorg p serbu nashmir skali ngan ayong n nor...time tue mmg kebulur giler la..sampai pekerja2 nashmir tue dah kenal kitaorg.nor siap leh tangkap minat jer la kat sorang mamat y kerja kat nashmir.. hahaha...menu kitaorg pun pekerja2 sana dah leh hafal...hahahaa...nasi putih,tomyam ayam,telur dadar...hahahaa...tapi tomyam nashmir memang terbaik dr ladang..silalh cuba yer..hahaha...member2 aku semua ngah risau sal fyp diarg yang kena siapkan lam masa 13 minggu..insyaAllah leh siap...good luck tuk nida,nor,fifi,e-fa,pah,bydah,t-qah,lily n semua dak sem5..wish aku n ayong luck gak tuk intra...hehehe...bulan 11 t kita jumpa n p overnight...hahahaha.....

p/s:nida jadi biro sukan lelok...roomate aku skrg sudah berjasa tuk msi..hahaha..

contengan asal,
greaTroublemaker

1 comments:

.:fifi:. said...

huhuhuhuhhuhuhuhuhuhuhuhuhu e2 pon kluar tok amek duet je pon sebnanye..
plek ea???
hahahaahaha,skali skale jd plek..
ok la intr leklok..
dpt gji nnt jgn lpe blanja
:P