hari minggu dicerobohi!!


hari ini dengan rasminya Mset Shipbuilding Corporation Sdn.Bhd telah mencerobohi hari minggu aku..warghhh..geramnyer aku...da ker patut ari sabtu minggu ke-2&4 dalam setiap bulan adalah hari bekerja..sungguh tak patut...lau aku bawak kes nie ke jabatan buruh agak2 diaorg layan x ngan aduan aku..huhuhuhu...ari minggu adalah hari tuk aku qada' tidow..mn cukup sehari jew tuk qada' tidow...sesungguhnyer mmg x cukup...yang laptop aku lak dah dekat 2 bulan dah masuk hospital...x waras2 lagi...penyakit pe la yang laptop aku kena sampai lama giler amik masa nak sembuh..x kan kena H1N1 kot...hahahaha...wahai doktor yang merawat laptop aku tue,tolonglah bagi vaksin yang super duper kuat sikit...aku nak guna laptop nie!!!wargggghhh.....dah la laptop rosak,ari sabtu kena kerja lak...pe la nasib aku..huhuhuhu....

contengan asal,
greaTroublemaker

4 comments:

.:fifi:. said...

hahahaha pe la ko..
da jtuh d timpa kren..
hahahaha

.:fifi:. said...

hahahaha pe la ko..
da jtuh d timpa kren..
hahahaha

NORHANIDA YAHYA said...

ish.,..
sadis btol laptop rosak...
laptop aku xpenah wasuk spital g ni...
heheh

greaTroublemaker said...

aku redha setiap ketentuan Ilahi..huhuhu...