fsE42010


salam tahun baru semua...ni entry pertama aku tuk 2010..haha..aku taw dah agak terlambat nk wish apy new year tapi nak wat camner coz tahun nie aku menyambut tahun baru ngan keadaan y x sihat..bleh plak mlm tahun baru aku demam n selesema...huhuhu..xpelah..aku redha..hehehe..sekarang nie aku dah start duk umah sorg2 tuk lagi seminggu coz adik aku yg last dah selamat masuk hostel petang td..sekolah kan dah nak buka kan..adik aku yg no 3 lak dah selamat naik bas kul 10mlm td p balik intec...kakak aku lak awal2 lagi dah p johor tuk berbakti kat sn..cewah..hahaha..maknanyer,akula yg paling lambat skali berambus dr umah nie..hahahha..insyaAllah aku balik msi 7hb nie..actually nak mulakan sem 5 agak malas coz entah...maybe dah terlalu lama berjauhan ngan lect n tutor classes kot..ni semua salah intra la nie..hahha..n then maybe sebab ramai member2 dah x da kat msi coz diaorg p intra..yg da pun just dak2 kls aku jer..huhu..erm..pe nak meraban lagi ek..k lah,sempena tahun baru nie mestilah semua org da azam baru kan??tapi aku actually still pegang azam aku yg 3 tahun dulu y still x tercapai..huhuhu..sedihkan..tapi nak wat camner..aku dah aim tuk laksanakn azam tue tapi x tercapai gak..tapi aku still akan usaha tuk capaikannya..hahaha..korang nak tau pe azam tue?? t la aku gitaw bila azam aku tue dah tercapai..ahak..hopefully tahun 2010 membawa byk kejayaan tuk aku n korg semua..kpd semua member2 aku yg p intra tue,g luck tuk korg semua...n tuk member2 aku yg still kn study lg cam aku nie,mai la kita sama2 berkawan rapat bersama2 buku2 rujukan,selalu la kita berdating ngan quiz2 mengejut n test setiap minggu n bulan k..ahaks..

contengan asal,
greaTroublemaker

0 comments: