mata hati


telah ku kata cinta ini selamanya
telah ku janji selalu di sisi
walau apa terjadi
tak ku mungkiri
begini dekat pergi ke jauhnya
dalam jangkauan namun tak tersentuh
ku hanya ruang kosong
oh dimata mu yang makin suram
pudar cahaya
meremuk jantung ini
pandanglah aku dengan mata hati
ku rayu padamu
peganglahku biar ku rasa bernyawa
ku ingin rasa ku masih bermakna

**********************
telahku hafal tiap garis diwajahmu
telah ku tanya balas satu gemuruh
bertambah sukar lagi
membiarkan kau resah begini
kerana aku yang pernah kau kasihi
pandanglah aku dengan mata hati
ku rayu padamu
peganglahku biar ku rasa bernyawa
ku ingin rasa ku masih bermakna
perpisahan paling menyeksa ketika bahagia
sedang di puncak tertinggi dalam kehidupan
namun siapalah aku untuk mengubah suratan
bila masanya tiba
pandanglah aku...

********************
ku ingin rasa ku masih bermakna
pandanglah aku dengan mata hati
ku rayu padamu
peganglah aku biar ku rasa bernyawa
ku ingin rasa ku masih bermakna
ku ingin rasa ku terus bernyawa

*******************
telah ku kata cinta ini selamanya



contengan asal,
greaTroublemaker

3 comments:

Anonymous said...

new you in 2010~
gud luck~

Unknown said...

pergh..sajak/puisi atau seumpamanya yang meruntun hati dan perasaan orang membacanya hehehe,, tapi aku tidak.

Orange Freak said...

sajak o lagu... cuz gilerzz touchin'... luv it...