indon punyer citer..


salam...sekarang mesti korang semua dah taw yg segelintir rakyat indonesia ngah kecoh sal sweeping malaysia...aku pun agak marah bila Malaysia digelar malingsial...suka2 hati diarong jer ckp malaysia duk ciplak budaya diaorg..yg x bleh balh tue,ramai plak rakyat diaorg mai cr makan kat sini...sungguh x malu..hahaha...tapi bak kata pepatah 'paku dulang paku serpih,mengata orang dia yang lebih'...padahal indonesia lagi byk menciplak karya2 luar...org luar jer x bising2 coz dah taw yg indon nie mmg ketandusan idea..so,biarkan jer la..nak wat camner,negara dah lah x membangun..try la ushar hasil2 ciplak indon nie..


kredit pic to minda-malaysia.blogspot.com

contengan asal,
greaTroublemaker

4 comments:

+betterSINGLE+ said...

xley bla...
nk jd mcm china wat brg tiruan

Anonymous said...

ceh...hampeh....ni lagi la malingdonesia.....indon penciplak juga....

Aidi-Safuan said...

wahahahahaa..xleh bla siot indon!
pastu cakap malaysia lak ciplak diorang.

bendera negara indon da la sebijik cam bendera poland.huhu

Aidi-Safuan said...

wahahahahaa..xleh bla siot indon!
pastu cakap malaysia lak ciplak diorang.

bendera negara indon da la sebijik cam bendera poland.huhu